Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 13:03:10 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/07461 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Vahi alevik, Savimäe tn 11, Tartu 
maakond, Tartu vald, Vahi alevik, Savimäe tn 11 (Tööstushoone, Tuletõrje 
veevõtumahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teekaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27031867>  (menetlus nr: 
436208), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister